Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
Linki url
HASŁO GŁÓWNE: Pasich, Lidia.
TYTUŁ: Projekt "Taki jak Mozart”, czyli w stronę wspierania i rozwijania zdolności / Lidia Pasich.
CYTATA WYDAW.: // Trendy : uczenie się w XXI wieku 2009, nr 4, s. 13-20.
HASŁO PRZEDM.: Dziecko zdolne - nauczanie
Dziecko zdolne - psychologia
Zdolności - psychologia
HASŁO GŁÓWNE: Pasich, Lidia.
TYTUŁ: Projekt "Taki jak Mozart”, czyli w stronę wspierania i rozwijania zdolności / Lidia Pasich.
CYTATA WYDAW.:// Trendy : uczenie się w XXI wieku 2009, nr 4, s. 13-20
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01045naa||22002417i|4500
001 0852401078769
003 RZESZ 001
005 20201014214324.4
008 110816s2009####pl#######||||#|||###pol#|
090 %r 2009
1001 %a Pasich, Lidia.
24510%a Projekt "Taki jak Mozart”, czyli w stronę wspierania i rozwijania zdolności / %c Lidia Pasich.
380 %a Artykuły
650 9%a Dziecko zdolne %x nauczanie
650 9%a Dziecko zdolne %x psychologia
650 9%a Zdolności %x psychologia
690 %a Dziecko zdolne
690 %a Zdolności
7730 %i // %t Trendy : uczenie się w XXI wieku %g 2009, nr 4, s. 13-20
85641%u http://http://www.bc.ore.edu.pl/dlibra/doccontent?id=219&dirids=1
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401078769 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
991 %a Artykuły z pełnym tekstem