Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Koszewska, Katarzyna. TYTUŁ: Sytuacje kryzysowe w szkole : praca zbiorowa / pod red. Katarzyny koszewskiej i Małgorzaty Taraszkiewicz. ADRES WYDAW.: Warszawa : Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, 2007. OPIS FIZ.: 285 s. ; 30 cm. NUMER ZNORM.: ISBN 978-83-60814-00-0 HASŁO PRZEDM.: Bezpieczeństwo osobiste Szkolnictwo - a bezpieczeństwo Zarządzanie kryzysowe WSPÓŁTW.: Taraszkiewicz-Kotońska, Małgorzata. Redakcja HASŁO GŁÓWNE: Koszewska, Katarzyna. TYTUŁ: Sytuacje kryzysowe w szkole : praca zbiorowa / pod red. Katarzyny koszewskiej i Małgorzaty Taraszkiewicz. ADRES WYDAW.: Warszawa : Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, 2007. OPIS FIZ.: 285 s. ; 30 cm. NUMER ZNORM.: ISBN 978-83-60814-00-0 WSPÓŁTW.: Taraszkiewicz-Kotońska, Małgorzata. Redakcja Sygn.: Cz 129137, M 129138. Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: LDR 01135nam||22002657i|4500 001 0852400931827 003 KROSNO 005 005 20191120231549.1 008 101006s2007####pl#|###|#||||#|||#|#pol#| 020 %a 9788360814000 090 %r 2007 1001 %a Koszewska, Katarzyna. 24510%a Sytuacje kryzysowe w szkole : %b praca zbiorowa / %c pod red. Katarzyny koszewskiej i Małgorzaty Taraszkiewicz. 260 %a Warszawa : %b Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, %c 2007. 300 %a 285 s. ; %c 30 cm. 650 9%a Bezpieczeństwo osobiste 650 9%a Szkolnictwo %x a bezpieczeństwo 650 9%a Zarządzanie kryzysowe 690 %a Bezpieczeństwo w szkole 690 %a Sytuacja kryzysowa 7001 %a Taraszkiewicz-Kotońska, Małgorzata. %e Redakcja 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852400931827 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 920 %a ISBN 978-83-60814-00-0 923 %s Cz 129137 %s M 129138. |