Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Szplit, Agnieszka.
TYTUŁ: Zdolności twórcze dzieci i ich rozwijanie w zabawach po angielsku / Agnieszka Szplit.
CYTATA WYDAW.: // Nauczanie Początkowe 2009/2010, nr 3, s. 72-79.
HASŁO PRZEDM.: Nauczanie początkowe - metody
Zdolności
Dziecko zdolne
Nauczanie
HASŁO GŁÓWNE: Szplit, Agnieszka.
TYTUŁ: Zdolności twórcze dzieci i ich rozwijanie w zabawach po angielsku / Agnieszka Szplit.
CYTATA WYDAW.:// Nauczanie Początkowe 2009/2010, nr 3, s. 72-79
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01104naa||22002657i|4500
001 0852400933036
003 KROSNO 005
005 20220520200501.3
008 100325s2010####pl#######||||#|||###pol#|
090 %r 2010
1001 %a Szplit, Agnieszka.
24510%a Zdolności twórcze dzieci i ich rozwijanie w zabawach po angielsku / %c Agnieszka Szplit.
380 %a Artykuły
650 9%a Nauczanie początkowe %x metody
650 9%a Zdolności
650 9%a Dziecko zdolne
650 9%a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
690 %a Język angielski - nauczanie początkowe
690 %a Kreatywność dziecka
690 %a Uczeń zdolny
690 %a Uczeń zdolny a nauczciel
7730 %i // %t Nauczanie Początkowe %g 2009/2010, nr 3, s. 72-79
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852400933036 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC