Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Dernowska, Urszula. TYTUŁ: Scaffolding w procesie dydaktycznym. Między dydaktyką pamięci a dydaktyką myślenia - bliżej dydaktyki myślenia / Urszula Dernowska. CYTATA WYDAW.: // Kwartalnik Pedagogiczny 2009, nr 2, s. 35-55. HASŁO PRZEDM.: Nauczanie Metody nauczania Nauczyciele - a uczniowie HASŁO GŁÓWNE: Dernowska, Urszula. TYTUŁ: Scaffolding w procesie dydaktycznym. Między dydaktyką pamięci a dydaktyką myślenia - bliżej dydaktyki myślenia / Urszula Dernowska. CYTATA WYDAW.:// Kwartalnik Pedagogiczny 2009, nr 2, s. 35-55 Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: LDR 01015naa||22002417i|4500 001 0852400936600 003 KROSNO 005 005 20201014201329.8 008 101018s2009####pl#######||||#|||###pol#| 090 %r 2009 1001 %a Dernowska, Urszula. 24510%a Scaffolding w procesie dydaktycznym. Między dydaktyką pamięci a dydaktyką myślenia - bliżej dydaktyki myślenia / %c Urszula Dernowska. 380 %a Artykuły 650 9%a Nauczanie 650 9%a Metody nauczania 650 9%a Nauczyciele %x a uczniowie 690 %a Nauczanie 690 %a Nauczanie - efektywność 690 %a Nauczyciele a uczniowie 690 %a Scaffolding 7730 %i // %t Kwartalnik Pedagogiczny %g 2009, nr 2, s. 35-55 %x 0023-5938 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852400936600 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |