Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Słomczyński, Maciej. TYTUŁ: Psychometryczne właściwości kwestionariusza do badania stylów organizacji procesu uczenia się / Maciej Słomczyński, Marcin Zajenkowski. CYTATA WYDAW.: // Kwartalnik Pedagogiczny 2009, nr 3, s. 123-142. HASŁO PRZEDM.: Uczenie się WSPÓŁTW.: Zajenkowski, Marcin. HASŁO GŁÓWNE: Słomczyński, Maciej. TYTUŁ: Psychometryczne właściwości kwestionariusza do badania stylów organizacji procesu uczenia się / Maciej Słomczyński, Marcin Zajenkowski. WSPÓŁTW.: Zajenkowski, Marcin. CYTATA WYDAW.:// Kwartalnik Pedagogiczny 2009, nr 3, s. 123-142 Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: LDR 00896naa||22002057i|4500 001 0852400936668 003 KROSNO 005 005 20201014201332.8 008 101020s2009####pl#######||||#|||###pol#| 090 %r 2009 1001 %a Słomczyński, Maciej. 24510%a Psychometryczne właściwości kwestionariusza do badania stylów organizacji procesu uczenia się / %c Maciej Słomczyński, Marcin Zajenkowski. 380 %a Artykuły 650 9%a Uczenie się 690 %a Badania pedagogiczne 690 %a Uczenie się 7001 %a Zajenkowski, Marcin. 7730 %i // %t Kwartalnik Pedagogiczny %g 2009, nr 3, s. 123-142 %x 0023-5938 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852400936668 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |