Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Marcinkowska, Barbara (pedagogika).
TYTUŁ: Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym / Barbara Marcinkowska.
CYTATA WYDAW.: //W: Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Warszawa : MEN, 2010 S. 161-199.
HASŁO PRZEDM.: Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
Nauczanie
HASŁO GŁÓWNE: Marcinkowska, Barbara (pedagogika).
TYTUŁ: Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym / Barbara Marcinkowska.
CYTATA WYDAW.://W: Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Warszawa : MEN, 2010 S. 161-199
Sygn.: Cz 130851, M 130850.

Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01199naa||22002417i|4500
001 0852400942062
003 KROSNO 005
005 20211209200128.2
008 110804s2010####pl#######||||#|||###pol#|
090 %r 2010
1001 %a Marcinkowska, Barbara %c (pedagogika).
24510%a Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym / %c Barbara Marcinkowska.
380 %a Artykuły
650 9%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9%a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
690 %a Nauczanie indywidualne
690 %a Niepełnosprawni umysłowo w stopniu umiarkowanym
690 %a Niepełnosprawni umysłowo w stopniu znacznym
7730 %i //W: %t Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi %d Warszawa : MEN, 2010 %g S. 161-199
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852400942062 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
923 %s Cz 130851 %s M 130850.