Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Marcinkowska, Barbara (pedagogika). TYTUŁ: Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym / Barbara Marcinkowska. CYTATA WYDAW.: //W: Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Warszawa : MEN, 2010 S. 161-199. HASŁO PRZEDM.: Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną Nauczanie HASŁO GŁÓWNE: Marcinkowska, Barbara (pedagogika). TYTUŁ: Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym / Barbara Marcinkowska. CYTATA WYDAW.://W: Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Warszawa : MEN, 2010 S. 161-199 Sygn.: Cz 130851, M 130850. Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: LDR 01199naa||22002417i|4500 001 0852400942062 003 KROSNO 005 005 20211209200128.2 008 110804s2010####pl#######||||#|||###pol#| 090 %r 2010 1001 %a Marcinkowska, Barbara %c (pedagogika). 24510%a Model pracy z uczniem z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym / %c Barbara Marcinkowska. 380 %a Artykuły 650 9%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną 650 9%a Nauczanie 658 %a Edukacja i pedagogika 690 %a Nauczanie indywidualne 690 %a Niepełnosprawni umysłowo w stopniu umiarkowanym 690 %a Niepełnosprawni umysłowo w stopniu znacznym 7730 %i //W: %t Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi %d Warszawa : MEN, 2010 %g S. 161-199 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852400942062 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 923 %s Cz 130851 %s M 130850. |