Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Czerka-Fortuna, Eliza (1977- ). TYTUŁ: Mentoring formalny jako narzędzie rozwijania synergii w środowisku szkolnym / Eliza Czerka-Fortuna. CYTATA WYDAW.: // Edukacja i Dialog 2011, nr 11-12, s. 44-47. HASŁO PRZEDM.: Mentoring HASŁO GŁÓWNE: Czerka-Fortuna, Eliza (1977- ). TYTUŁ: Mentoring formalny jako narzędzie rozwijania synergii w środowisku szkolnym / Eliza Czerka-Fortuna. CYTATA WYDAW.:// Edukacja i Dialog 2011, nr 11-12, s. 44-47 Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: LDR 00794naa||22001937i|4500 001 0852400946596 003 KROSNO 005 005 20201014201925.3 008 120404s2011####pl#######||||#|||###pol#| 090 %r 2011 1001 %a Czerka-Fortuna, Eliza %d (1977- ). 24510%a Mentoring formalny jako narzędzie rozwijania synergii w środowisku szkolnym / %c Eliza Czerka-Fortuna. 380 %a Artykuły 650 9%a Mentoring 690 %a Coaching 690 %a Mentoring 7730 %i // %t Edukacja i Dialog %g 2011, nr 11-12, s. 44-47 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852400946596 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |