Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Karwowski, Maciej (psychologia).
TYTUŁ: Rezultaty w nauce i kreatywność uczniów różniących się zdolnościami w percepcji nauczycieli / Maciej Karwowski.
CYTATA WYDAW.: // Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 18 (2005), s. 93-107, bibliogr..
HASŁO GŁÓWNE: Karwowski, Maciej (psychologia).
TYTUŁ: Rezultaty w nauce i kreatywność uczniów różniących się zdolnościami w percepcji nauczycieli / Maciej Karwowski.
CYTATA WYDAW.:// Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 18 (2005), s. 93-107, bibliogr.
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 00982naa#a2200193###4500
001 0852401022122
003 RZESZ 001
005 20201014205209.0
008 130219s2005####pl#|||||#||||#|||#||pol#|
090 %r 2005
1001 %a Karwowski, Maciej %c (psychologia).
24510%a Rezultaty w nauce i kreatywność uczniów różniących się zdolnościami w percepcji nauczycieli / %c Maciej Karwowski.
380 %a Artykuły
690 %a Dziecko zdolne - nauczanie - efektywność
690 %a Dziecko zdolne - psychologia - badanie
690 %a Zdolności - psychologia - badanie
7730 %i // %t Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia %g Vol. 18 (2005), s. 93-107, bibliogr.
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401022122 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC