Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Dernowska, Urszula. TYTUŁ: O sposobie działania nauczyciela w trakcie lekcji : przekaz czy konstruowanie podzielanego rozumienia materiału? / Urszula Dernowska. CYTATA WYDAW.: // Ruch Pedagogiczny 2006, nr 3/4, s. 41-54. HASŁO GŁÓWNE: Dernowska, Urszula. TYTUŁ: O sposobie działania nauczyciela w trakcie lekcji : przekaz czy konstruowanie podzielanego rozumienia materiału? / Urszula Dernowska. CYTATA WYDAW.:// Ruch Pedagogiczny 2006, nr 3/4, s. 41-54 Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: LDR 00857naa#a2200193###4500 001 0852401024997 003 RZESZ 001 005 20201014205414.2 008 130219s2006####pl#|||||#||||#|||#||pol#| 090 %r 2006 1001 %a Dernowska, Urszula. 24510%a O sposobie działania nauczyciela w trakcie lekcji : przekaz czy konstruowanie podzielanego rozumienia materiału? / %c Urszula Dernowska. 380 %a Artykuły 690 %a Nauczyciele - praca - badanie - Polska 690 %a Nauczyciele - praca - metody 690 %a Nauczyciele biologii 7730 %i // %t Ruch Pedagogiczny %g 2006, nr 3/4, s. 41-54 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401024997 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |