Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Rechnio-Kołodziej, Beata.
TYTUŁ: Twórcze fantasmagorie czyli o wspieraniu uczniowskich uzdolnień / Beata Rechnio-Kołodziej.
CYTATA WYDAW.: // Wszystko dla Szkoły 2009, nr 10, s. 17-20.
HASŁO PRZEDM.: Dzieci
Rozwój psychofizyczny dziecka
Myślenie twórcze
Nauczanie
Dziecko zdolne
HASŁO GŁÓWNE: Rechnio-Kołodziej, Beata.
TYTUŁ: Twórcze fantasmagorie czyli o wspieraniu uczniowskich uzdolnień / Beata Rechnio-Kołodziej.
CYTATA WYDAW.:// Wszystko dla Szkoły 2009, nr 10, s. 17-20
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01276naa||22002657i|4500
001 0852401057868
003 RZESZ 001
005 20220520200506.6
008 100128s2009####pl#######||||#|||###pol#|
090 %r 2009
1001 %a Rechnio-Kołodziej, Beata.
24510%a Twórcze fantasmagorie czyli o wspieraniu uczniowskich uzdolnień / %c Beata Rechnio-Kołodziej.
380 %a Artykuły
650 9%a Dzieci
650 9%a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9%a Myślenie twórcze
650 9%a Nauczanie
650 9%a Dziecko zdolne
658 %a Edukacja i pedagogika
690 %a Dziecko zdolne
690 %a Myślenie twórcze
690 %a Rozwój psychofizyczny
7730 %i // %t Wszystko dla Szkoły %g 2009, nr 10, s. 17-20
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401057868 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC