Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta (1940- ).
TYTUŁ: O matematycznie uzdolnionym starszym przedszkolakach : nauczycielska diagnoza rozpoznawania uzdolnień matematycznych dzieci (charakterystyka drugiego segmentu diagnozy) / Edyta Gruszczyńska.
CYTATA WYDAW.: // Bliżej Przedszkola 2012, nr 1, s. 10-13, bibliogr..
HASŁO PRZEDM.: Diagnoza pedagogiczna
Matematyka (przedmiot szkolny)
Nauczanie
Dziecko w wieku przedszkolnym
Wychowanie przedszkolne
Dziecko zdolne
HASŁO GŁÓWNE: Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta (1940- ).
TYTUŁ: O matematycznie uzdolnionym starszym przedszkolakach : nauczycielska diagnoza rozpoznawania uzdolnień matematycznych dzieci (charakterystyka drugiego segmentu diagnozy) / Edyta Gruszczyńska.
CYTATA WYDAW.:// Bliżej Przedszkola 2012, nr 1, s. 10-13, bibliogr.
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01643naa||22003377i|4500
001 0852401063644
003 RZESZ 001
005 20220520200507.4
008 120117s2012####pl#######||||#|||###pol#|
090 %r 2012
1001 %a Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta %d (1940- ).
24510%a O matematycznie uzdolnionym starszym przedszkolakach : %b nauczycielska diagnoza rozpoznawania uzdolnień matematycznych dzieci (charakterystyka drugiego segmentu diagnozy) / %c Edyta Gruszczyńska.
380 %a Artykuły
385 %m Poziom nauczania %a Przedszkola
650 9%a Diagnoza pedagogiczna
650 9%a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9%a Nauczanie
650 9%a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9%a Wychowanie przedszkolne
650 9%a Dziecko zdolne
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
690 %a Diagnoza pedagogiczna
690 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
690 %a Dziecko zdolne
690 %a Matematyka
690 %a Nauczanie
690 %a Przedszkola
7730 %i // %t Bliżej Przedszkola %g 2012, nr 1, s. 10-13, bibliogr. %x 1642-8668
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401063644 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC