Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Piasta-Siechowicz, Joanna (1965-2021).
TYTUŁ: Jak osiągnąć cel? / Joanna Piasta-Siechowicz.
CYTATA WYDAW.: // Język Polski w Szkole IV-VI 2010/2011, nr 1, s. 55-65.
HASŁO PRZEDM.: Język polski (przedmiot szkolny)
Nauczanie
Szkoły podstawowe
Metody nauczania
HASŁO GŁÓWNE: Piasta-Siechowicz, Joanna (1965-2021).
TYTUŁ: Jak osiągnąć cel? / Joanna Piasta-Siechowicz.
CYTATA WYDAW.:// Język Polski w Szkole IV-VI 2010/2011, nr 1, s. 55-65
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01141naa||22002897i|4500
001 0852401065884
003 RZESZ 001
005 20230525200211.5
008 100908s2010####pl#######||||#|||###pol#|
090 %r 2010
1001 %a Piasta-Siechowicz, Joanna %d (1965-2021).
24510%a Jak osiągnąć cel? / %c Joanna Piasta-Siechowicz.
380 %a Artykuły
650 9%a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9%a Nauczanie
650 9%a Szkoły podstawowe
650 9%a Metody nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
690 %a Język polski
690 %a Metody
690 %a Nauczanie
690 %a Szkoły podstawowe
7730 %i // %t Język Polski w Szkole IV-VI %g 2010/2011, nr 1, s. 55-65
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401065884 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC