Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Goetz, Magdalena.
TYTUŁ: Karuzela ciągłych zmian : nauczyciele pod presją oświatowych reform - jak je postrzegamy? / Magdalena Goetz.
CYTATA WYDAW.: // Głos Nauczycielski 2011, nr 22, s. 14.
HASŁO PRZEDM.: Nauczyciele - psychologia
Oświata
Reforma oświaty
Polska
HASŁO GŁÓWNE: Goetz, Magdalena.
TYTUŁ: Karuzela ciągłych zmian : nauczyciele pod presją oświatowych reform - jak je postrzegamy? / Magdalena Goetz.
CYTATA WYDAW.:// Głos Nauczycielski 2011, nr 22, s. 14
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01023naa||22002417i|4500
001 0852401076455
003 RZESZ 001
005 20210223200058.4
008 110615s2011####pl#######||||#|||###pol#|
090 %r 2011
1001 %a Goetz, Magdalena.
24510%a Karuzela ciągłych zmian : %b nauczyciele pod presją oświatowych reform - jak je postrzegamy? / %c Magdalena Goetz.
380 %a Artykuły
650 9%a Nauczyciele %x psychologia
650 9%a Oświata
650 9%a Reforma oświaty
651 9%a Polska
690 %a Nauczyciele
690 %a Psychologia
690 %a Reforma oświaty
7730 %i // %t Głos Nauczycielski %g 2011, nr 22, s. 14 %x 0017-1263
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401076455 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC