Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
Linki url
HASŁO GŁÓWNE: Kosiarek, Teresa.
TYTUŁ: To nie spam, ta wiadomość jest dla ciebie - motywowanie do nauki, jak to robić lepiej? / Teresa Kosiarek.
CYTATA WYDAW.: // Trendy : uczenie się w XXI wieku 2008, nr 4, s. 21-24.
HASŁO PRZEDM.: Motywacja uczenia się
Uczniowie
HASŁO GŁÓWNE: Kosiarek, Teresa.
TYTUŁ: To nie spam, ta wiadomość jest dla ciebie - motywowanie do nauki, jak to robić lepiej? / Teresa Kosiarek.
CYTATA WYDAW.:// Trendy : uczenie się w XXI wieku 2008, nr 4, s. 21-24
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01099naa||22002417i|4500
001 0852401078805
003 RZESZ 001
005 20220105200307.6
008 110816s2008####pl#######||||#|||###pol#|
090 %r 2008
1001 %a Kosiarek, Teresa.
24510%a To nie spam, ta wiadomość jest dla ciebie - motywowanie do nauki, jak to robić lepiej? / %c Teresa Kosiarek.
380 %a Artykuły
650 9%a Motywacja uczenia się
650 9%a Uczniowie
658 %a Psychologia
690 %a Motywacja uczenia się
690 %a Psychologia uczniów
7730 %i // %t Trendy : uczenie się w XXI wieku %g 2008, nr 4, s. 21-24
85641%u http://www.bc.ore.edu.pl/dlibra/doccontent?id=84&dirids=1
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401078805 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
991 %a Artykuły z pełnym tekstem