Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Gawlik, Barbara.
TYTUŁ: Stymulacja mowy uczniów - scenariusze zajęć dla klasy I, II i III / Barbara Gawlik, Urszula Mazurczak.
CYTATA WYDAW.: // Nauczanie Początkowe 2011/2012, nr 2, s. 68-81.
HASŁO PRZEDM.: Nauczanie początkowe
Mowa
Nauczanie
WSPÓŁTW.: Mazurczak, Urszula.
HASŁO GŁÓWNE: Gawlik, Barbara.
TYTUŁ: Stymulacja mowy uczniów - scenariusze zajęć dla klasy I, II i III / Barbara Gawlik, Urszula Mazurczak.
WSPÓŁTW.: Mazurczak, Urszula.
CYTATA WYDAW.:// Nauczanie Początkowe 2011/2012, nr 2, s. 68-81
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 00979naa||22002417i|4500
001 0852401082620
003 RZESZ 001
005 20201014214655.4
008 111216s2011####pl#######||||#|||###pol#|
090 %r 2011
1001 %a Gawlik, Barbara.
24510%a Stymulacja mowy uczniów - scenariusze zajęć dla klasy I, II i III / %c Barbara Gawlik, Urszula Mazurczak.
380 %a Artykuły
650 9%a Nauczanie początkowe
650 9%a Mowa
650 9%a Nauczanie
690 %a Mowa
690 %a Nauczanie początkowe
690 %a Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
7001 %a Mazurczak, Urszula.
7730 %i // %t Nauczanie Początkowe %g 2011/2012, nr 2, s. 68-81
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401082620 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC