Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Żyła, Magdalena. TYTUŁ: Specyfika pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniem przewlekle chorym / Magdalena Żyła. CYTATA WYDAW.: // Głos Pedagogiczny 2012, styczeń, s. 22-24. HASŁO PRZEDM.: Dziecko przewlekle chore Nauczanie HASŁO GŁÓWNE: Żyła, Magdalena. TYTUŁ: Specyfika pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniem przewlekle chorym / Magdalena Żyła. CYTATA WYDAW.:// Głos Pedagogiczny 2012, styczeń, s. 22-24 Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Tarnobrzeg Zasób biblioteczny w katalogu OPAC KROSNO Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów LDR 01639caa||22002657i|4500 001 0852401084450 003 RZESZ 001 005 20211229100022.4 008 120123s2012####pl#######||||#|||###pol#| 040 %e PNN %d RZESZ 001 090 %r 2012 1001 %a Żyła, Magdalena. 24510%a Specyfika pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniem przewlekle chorym / %c Magdalena Żyła. 380 %a Artykuły 650 9%a Dziecko przewlekle chore 650 9%a Nauczanie 658 %a Edukacja i pedagogika 658 %a Socjologia i społeczeństwo 690 %a Dziecko chore przewlekle 7730 %i // %t Głos Pedagogiczny %g 2012, styczeń, s. 22-24 %x 1899-6760 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401084450 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0852100667432?bID=85 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Tarnobrzeg %9 Zasób 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0852100667432?bID=87 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC KROSNO %9 Zasób 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0852100667432?bID=88 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów %9 Zasób
|