Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Minge, Natalia.
TYTUŁ: Modelowanie zachowania - potężne narzędzie wpływu na ucznia / Natalia Minge, Krzysztof Minge.
CYTATA WYDAW.: // Głos Pedagogiczny 2012, maj, s. 14-17.
HASŁO PRZEDM.: Zachowanie
Uczniowie
Wychowanie
WSPÓŁTW.: Minge, Krzysztof.
HASŁO GŁÓWNE: Minge, Natalia.
TYTUŁ: Modelowanie zachowania - potężne narzędzie wpływu na ucznia / Natalia Minge, Krzysztof Minge.
WSPÓŁTW.: Minge, Krzysztof.
CYTATA WYDAW.:// Głos Pedagogiczny 2012, maj, s. 14-17
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01136naa||22002657i|4500
001 0852401089768
003 RZESZ 001
005 20221128200516.9
008 120618s2012####pl#######||||#|||###pol#|
090 %r 2012
1001 %a Minge, Natalia.
24510%a Modelowanie zachowania - potężne narzędzie wpływu na ucznia / %c Natalia Minge, Krzysztof Minge.
380 %a Artykuły
650 9%a Zachowanie
650 9%a Uczniowie
650 9%a Wychowanie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
690 %a Psychologia uczniów
690 %a Wychowanie w szkole
690 %a Zachowanie
7001 %a Minge, Krzysztof.
7730 %i // %t Głos Pedagogiczny %g 2012, maj, s. 14-17 %x 1899-6760
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401089768 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC