Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Minge, Natalia. TYTUŁ: Modelowanie zachowania - potężne narzędzie wpływu na ucznia / Natalia Minge, Krzysztof Minge. CYTATA WYDAW.: // Głos Pedagogiczny 2012, maj, s. 14-17. HASŁO PRZEDM.: Zachowanie Uczniowie Wychowanie WSPÓŁTW.: Minge, Krzysztof. HASŁO GŁÓWNE: Minge, Natalia. TYTUŁ: Modelowanie zachowania - potężne narzędzie wpływu na ucznia / Natalia Minge, Krzysztof Minge. WSPÓŁTW.: Minge, Krzysztof. CYTATA WYDAW.:// Głos Pedagogiczny 2012, maj, s. 14-17 Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: LDR 01136naa||22002657i|4500 001 0852401089768 003 RZESZ 001 005 20221128200516.9 008 120618s2012####pl#######||||#|||###pol#| 090 %r 2012 1001 %a Minge, Natalia. 24510%a Modelowanie zachowania - potężne narzędzie wpływu na ucznia / %c Natalia Minge, Krzysztof Minge. 380 %a Artykuły 650 9%a Zachowanie 650 9%a Uczniowie 650 9%a Wychowanie 658 %a Psychologia 658 %a Edukacja i pedagogika 690 %a Psychologia uczniów 690 %a Wychowanie w szkole 690 %a Zachowanie 7001 %a Minge, Krzysztof. 7730 %i // %t Głos Pedagogiczny %g 2012, maj, s. 14-17 %x 1899-6760 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401089768 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |