Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Śliwińska, Katarzyna (psychologia). TYTUŁ: W stronę zdolności : psychologia w praktyce pracy z uczniem zdolnym / Katarzyna Śliwińska. CYTATA WYDAW.: //W: Zdolni w szkole, czyli o zagrożeniach i możliwościach rozwojowych uczniów zdolnych : poradnik dla nauczycieli i wychowawców : praca zbiorowa Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, [2012] S. 47-55, bibliogr.. HASŁO PRZEDM.: Dziecko zdolne Nauczanie HASŁO GŁÓWNE: Śliwińska, Katarzyna (psychologia). TYTUŁ: W stronę zdolności : psychologia w praktyce pracy z uczniem zdolnym / Katarzyna Śliwińska. CYTATA WYDAW.://W: Zdolni w szkole, czyli o zagrożeniach i możliwościach rozwojowych uczniów zdolnych : poradnik dla nauczycieli i wychowawców : praca zbiorowa Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, [2012] S. 47-55, bibliogr. Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: LDR 01361caa||22002537i|4500 001 0852401093256 003 RZESZ 001 005 20220711200200.7 008 120911s2012####pl#######||||#|||###pol#| 040 %e PNN %d PRZEM 006 090 %r 2012 1001 %a Śliwińska, Katarzyna %c (psychologia). 24510%a W stronę zdolności : psychologia w praktyce pracy z uczniem zdolnym / %c Katarzyna Śliwińska. 380 %a Artykuły 650 9%a Dziecko zdolne 650 9%a Nauczanie 658 %a Edukacja i pedagogika 658 %a Psychologia 690 %a Dziecko zdolne 690 %a Nauczanie 690 %a Psychologia dziecka 7730 %i //W: %t Zdolni w szkole, czyli o zagrożeniach i możliwościach rozwojowych uczniów zdolnych : poradnik dla nauczycieli i wychowawców : praca zbiorowa %d Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, [2012] %g S. 47-55, bibliogr. 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852401093256 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |