Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
Linki url
HASŁO GŁÓWNE: Juńczyk, Tomasz.
TYTUŁ: Model współpracy z młodzieżą oparty na założeniach psychologii pozytywnej / Tomasz Juńczyk.
CYTATA WYDAW.: // Trendy : internetowe czasopismo edukacyjne 2013, nr 3, s. 47-50.
HASŁO PRZEDM.: Współdziałanie - szkolnictwo
Uczniowie
HASŁO GŁÓWNE: Juńczyk, Tomasz.
TYTUŁ: Model współpracy z młodzieżą oparty na założeniach psychologii pozytywnej / Tomasz Juńczyk.
CYTATA WYDAW.:// Trendy : internetowe czasopismo edukacyjne 2013, nr 3, s. 47-50
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 00991nmm#a2200217###4500
001 0852501213339
003 RZESZ 001
005 20220105200318.1
008 140115s2013####pl#||||g||||#|||||||pol#|
040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN
090 %r 2013 %d 1
1001 %a Juńczyk, Tomasz.
24510%a Model współpracy z młodzieżą oparty na założeniach psychologii pozytywnej / %c Tomasz Juńczyk.
650 9%a Współdziałanie %x szkolnictwo
650 9%a Uczniowie
653 #%a Artykuły z pełnym tekstem
658 %a Psychologia
7730 %i // %t Trendy : internetowe czasopismo edukacyjne %g 2013, nr 3, s. 47-50
8564#%u http://www.ore.edu.pl/images/flash/Trendy_nr-3_2013.swf
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852501213339 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC