Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
Linki url
HASŁO GŁÓWNE: Czaja-Chudyba, Iwona (pedagogika).
TYTUŁ: Poznawcze bariery konstruktywnego krytycyzmu doskonalących się nauczycieli wczesnej edukacji / Iwona Czaja-Chudyba.
CYTATA WYDAW.: // Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych T. 66 (2013), s.105-115.
HASŁO PRZEDM.: Nauczyciele nauczania początkowego - doskonalenie zawodowe
Krytycyzm
Nauczyciele nauczania początkowego - przydatność zawodowa
HASŁO GŁÓWNE: Czaja-Chudyba, Iwona (pedagogika).
TYTUŁ: Poznawcze bariery konstruktywnego krytycyzmu doskonalących się nauczycieli wczesnej edukacji / Iwona Czaja-Chudyba.
CYTATA WYDAW.:// Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych T. 66 (2013), s.105-115
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Przemyśl
Zasób biblioteczny w katalogu OPAC KROSNO
Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów
LDR 01619caa#a2200241###4500
001 0852501246329
003 RZESZ 001
005 20221114200115.4
008 140507s2013####pl#|||||#||||#|0|#||pol#|
040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN %d RZESZ 001 %d RZESZ 001
090 %r 2013 %d 1
1001 %a Czaja-Chudyba, Iwona %c (pedagogika).
24510%a Poznawcze bariery konstruktywnego krytycyzmu doskonalących się nauczycieli wczesnej edukacji / %c Iwona Czaja-Chudyba.
380 %a Artykuły
650 9%a Nauczyciele nauczania początkowego %x doskonalenie zawodowe
650 9%a Krytycyzm
650 9%a Nauczyciele nauczania początkowego %x przydatność zawodowa
7730 %i // %t Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych %g T. 66 (2013), s.105-115
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852501246329 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900543225?bID=86 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Przemyśl %9 Zasób
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900543225?bID=87 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC KROSNO %9 Zasób
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900543225?bID=88 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów %9 Zasób
1. https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900543225?bID=86 - Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Przemyśl
2. https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900543225?bID=87 - Zasób biblioteczny w katalogu OPAC KROSNO
3. https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900543225?bID=88 - Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów