Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Goetz, Magdalena. TYTUŁ: Teatr uczniowskich ról : jak wypowiadać uwagi i pochwały bez etykietowania? / Magdalena Goetz. CYTATA WYDAW.: // Głos Nauczycielski 2014, nr 42, s. 12. HASŁO PRZEDM.: Stygmatyzacja społeczna Nauczyciele - a uczniowie Uczniowie HASŁO GŁÓWNE: Goetz, Magdalena. TYTUŁ: Teatr uczniowskich ról : jak wypowiadać uwagi i pochwały bez etykietowania? / Magdalena Goetz. CYTATA WYDAW.:// Głos Nauczycielski 2014, nr 42, s. 12 Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: LDR 01075caa#a2200241###4500 001 0852501280126 003 RZESZ 001 005 20220105200321.6 008 141016s2014####pl#|||||#||||#|0|#||pol#| 040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN %d RZESZ 001 090 %r 2014 %d 1 1001 %a Goetz, Magdalena. 24510%a Teatr uczniowskich ról : %b jak wypowiadać uwagi i pochwały bez etykietowania? / %c Magdalena Goetz. 380 %a Artykuły 650 9%a Stygmatyzacja społeczna 650 9%a Nauczyciele %x a uczniowie 650 9%a Uczniowie 658 %a Psychologia 690 %a Etykietyzacja 690 %a Psychologia uczniów 7730 %i // %t Głos Nauczycielski %g 2014, nr 42, s. 12 %x 0017-1263 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852501280126 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |