Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Goetz, Magdalena.
TYTUŁ: Teatr uczniowskich ról : jak wypowiadać uwagi i pochwały bez etykietowania? / Magdalena Goetz.
CYTATA WYDAW.: // Głos Nauczycielski 2014, nr 42, s. 12.
HASŁO PRZEDM.: Stygmatyzacja społeczna
Nauczyciele - a uczniowie
Uczniowie
HASŁO GŁÓWNE: Goetz, Magdalena.
TYTUŁ: Teatr uczniowskich ról : jak wypowiadać uwagi i pochwały bez etykietowania? / Magdalena Goetz.
CYTATA WYDAW.:// Głos Nauczycielski 2014, nr 42, s. 12
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01075caa#a2200241###4500
001 0852501280126
003 RZESZ 001
005 20220105200321.6
008 141016s2014####pl#|||||#||||#|0|#||pol#|
040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN %d RZESZ 001
090 %r 2014 %d 1
1001 %a Goetz, Magdalena.
24510%a Teatr uczniowskich ról : %b jak wypowiadać uwagi i pochwały bez etykietowania? / %c Magdalena Goetz.
380 %a Artykuły
650 9%a Stygmatyzacja społeczna
650 9%a Nauczyciele %x a uczniowie
650 9%a Uczniowie
658 %a Psychologia
690 %a Etykietyzacja
690 %a Psychologia uczniów
7730 %i // %t Głos Nauczycielski %g 2014, nr 42, s. 12 %x 0017-1263
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852501280126 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC