Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Oleksy-Zborowska, Magdalena.
TYTUŁ: Bajka o kluczach. Jak wiele dróg prowadzi do tego samego skarnu? : wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera w diagnozie przedszkolnej i w czasie zajęć edukacyjnych / Magdalena Oleksy-Zborowska.
CYTATA WYDAW.: // Bliżej Przedszkola 2015, nr 2, s. 64-68.
HASŁO PRZEDM.: Wychowanie przedszkolne
Diagnoza pedagogiczna
Metody badawcze
Dziecko w wieku przedszkolnym
Inteligencja (psychologia)
Inteligencje wielorakie
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
HASŁO GŁÓWNE: Oleksy-Zborowska, Magdalena.
TYTUŁ: Bajka o kluczach. Jak wiele dróg prowadzi do tego samego skarnu? : wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera w diagnozie przedszkolnej i w czasie zajęć edukacyjnych / Magdalena Oleksy-Zborowska.
CYTATA WYDAW.:// Bliżej Przedszkola 2015, nr 2, s. 64-68
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01533naa#a2200289###4500
001 0852601314273
003 RZESZ 001
005 20240112200510.1
008 150409s2015####pl#|||||#||||#|0|#||pol#|
040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN
090 %r 2015 %d 1
1001 %a Oleksy-Zborowska, Magdalena.
24510%a Bajka o kluczach. Jak wiele dróg prowadzi do tego samego skarnu? : %b wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera w diagnozie przedszkolnej i w czasie zajęć edukacyjnych / %c Magdalena Oleksy-Zborowska.
380 %a Artykuły
650 9%a Wychowanie przedszkolne
650 9%a Diagnoza pedagogiczna
650 9%a Metody badawcze
650 9%a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9%a Inteligencja (psychologia)
650 9%a Inteligencje wielorakie
655#9%a Scenariusze zajęć dla przedszkoli
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
690 %a Inteligencje wielorakie
7730 %i // %t Bliżej Przedszkola %g 2015, nr 2, s. 64-68 %x 1642-8668
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852601314273 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC