Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Oleksy-Zborowska, Magdalena. TYTUŁ: Bajka o kluczach. Jak wiele dróg prowadzi do tego samego skarnu? : wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera w diagnozie przedszkolnej i w czasie zajęć edukacyjnych / Magdalena Oleksy-Zborowska. CYTATA WYDAW.: // Bliżej Przedszkola 2015, nr 2, s. 64-68. HASŁO PRZEDM.: Wychowanie przedszkolne Diagnoza pedagogiczna Metody badawcze Dziecko w wieku przedszkolnym Inteligencja (psychologia) Inteligencje wielorakie Scenariusze zajęć dla przedszkoli HASŁO GŁÓWNE: Oleksy-Zborowska, Magdalena. TYTUŁ: Bajka o kluczach. Jak wiele dróg prowadzi do tego samego skarnu? : wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera w diagnozie przedszkolnej i w czasie zajęć edukacyjnych / Magdalena Oleksy-Zborowska. CYTATA WYDAW.:// Bliżej Przedszkola 2015, nr 2, s. 64-68 Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: LDR 01533naa#a2200289###4500 001 0852601314273 003 RZESZ 001 005 20240112200510.1 008 150409s2015####pl#|||||#||||#|0|#||pol#| 040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN 090 %r 2015 %d 1 1001 %a Oleksy-Zborowska, Magdalena. 24510%a Bajka o kluczach. Jak wiele dróg prowadzi do tego samego skarnu? : %b wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera w diagnozie przedszkolnej i w czasie zajęć edukacyjnych / %c Magdalena Oleksy-Zborowska. 380 %a Artykuły 650 9%a Wychowanie przedszkolne 650 9%a Diagnoza pedagogiczna 650 9%a Metody badawcze 650 9%a Dziecko w wieku przedszkolnym 650 9%a Inteligencja (psychologia) 650 9%a Inteligencje wielorakie 655#9%a Scenariusze zajęć dla przedszkoli 658 %a Edukacja i pedagogika 658 %a Psychologia 690 %a Inteligencje wielorakie 7730 %i // %t Bliżej Przedszkola %g 2015, nr 2, s. 64-68 %x 1642-8668 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852601314273 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |