Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | TYTUŁ: Samookaleczenia dzieci i młodzieży : jak reagować, żeby nie zaszkodzić? / Magdalena Goetz. CYTATA WYDAW.: // Głos Pedagogiczny 2015, nr 10, s.19-22. HASŁO PRZEDM.: Autodestruktywność Samookaleczenie Obraz własnego ciała TYTUŁ: Samookaleczenia dzieci i młodzieży : jak reagować, żeby nie zaszkodzić? / Magdalena Goetz. CYTATA WYDAW.:// Głos Pedagogiczny 2015, nr 10, s.19-22 Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Tarnobrzeg Zasób biblioteczny w katalogu OPAC KROSNO Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów LDR 01637caa#a2200277###4500 001 0852601353035 003 KROSNO 005 005 20231229200410.7 008 140205s2015####pl#|||||#||||#|0|#||pol#| 040 %a KROSNO 005 %c KROSNO 005 %e PNN %d KROSNO 005 %d RZESZ 001 090 %r 2015 %d 1 24510%a Samookaleczenia dzieci i młodzieży : %b jak reagować, żeby nie zaszkodzić? / %c Magdalena Goetz. 380 %a Artykuły 504 %a Bibliogr. 650 9%a Autodestruktywność 650 9%a Samookaleczenie 650 9%a Obraz własnego ciała 658 %a Psychologia 690 %a Autodestrukcja 690 %a Autoagresja 7730 %i // %t Głos Pedagogiczny %g 2015, nr 10, s.19-22 %x 1899-6760 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852601353035 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0852100667432?bID=85 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Tarnobrzeg %9 Zasób 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0852100667432?bID=87 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC KROSNO %9 Zasób 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0852100667432?bID=88 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów %9 Zasób
|