Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
Linki url
HASŁO GŁÓWNE: Czerniga-Puk, Paulina.
TYTUŁ: Szkolny kontekst psychologii pozytywnej : studium empiryczne / Paulina Czerniga-Puk, Tomasz Juńczyk.
CYTATA WYDAW.: // Studia Edukacyjne Nr 37 (2015), s. 237-256.
HASŁO PRZEDM.: Psychologia pozytywna
Nauczyciele - psychologia
Psychologia nauczania
Uczniowie
WSPÓŁTW.: Juńczyk, Tomasz.
HASŁO GŁÓWNE: Czerniga-Puk, Paulina.
TYTUŁ: Szkolny kontekst psychologii pozytywnej : studium empiryczne / Paulina Czerniga-Puk, Tomasz Juńczyk.
WSPÓŁTW.: Juńczyk, Tomasz.
CYTATA WYDAW.:// Studia Edukacyjne Nr 37 (2015), s. 237-256
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Przemyśl
Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów
LDR 01475caa#a2200277###4500
001 0852801425277
003 RZESZ 001
005 20220105200333.1
008 170103s2015####pl#|||||#||||#|0|#||pol#|
040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN %d RZESZ 001
090 %r 2015 %d 1
1001 %a Czerniga-Puk, Paulina.
24510%a Szkolny kontekst psychologii pozytywnej : %b studium empiryczne / %c Paulina Czerniga-Puk, Tomasz Juńczyk.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
650 9%a Psychologia pozytywna
650 9%a Nauczyciele %x psychologia
650 9%a Psychologia nauczania
650 9%a Uczniowie
658 %a Psychologia
7001#%a Juńczyk, Tomasz.
7730 %i // %t Studia Edukacyjne %g Nr 37 (2015), s. 237-256 %x 1233-6688
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852801425277 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900543670?bID=86 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Przemyśl %9 Zasób
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900543670?bID=88 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów %9 Zasób
1. https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900543670?bID=86 - Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Przemyśl
2. https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900543670?bID=88 - Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów