Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Żernik, Klaudia. TYTUŁ: Odkrywanie sensu współpracy nauczyciela z rodzicami dzieci specyficznych potrzeb w klasach I-III / Klaudia Żernik. CYTATA WYDAW.: // (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej : inny w ławce szkolnej. T. 2 Toruń : " Adam Marszałek ", 2018 S. 177-198. HASŁO PRZEDM.: Współdziałanie - nauczanie początkowe Nauczyciele - a rodzice WSPÓŁTW.: Magda-Adamowicz, Marzenna. Redakcja Żernik, Klaudia. Redakcja HASŁO GŁÓWNE: Żernik, Klaudia. TYTUŁ: Odkrywanie sensu współpracy nauczyciela z rodzicami dzieci specyficznych potrzeb w klasach I-III / Klaudia Żernik. WSPÓŁTW.: Magda-Adamowicz, Marzenna. Redakcja Żernik, Klaudia. Redakcja CYTATA WYDAW.:// (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej : inny w ławce szkolnej. T. 2 Toruń : " Adam Marszałek ", 2018 S. 177-198 Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: LDR 01094caa#a2200217###4500 001 0852901508342 003 KROSNO 005 005 20201015002816.5 008 181123s2018####pl#|||||#||||#|0|#||pol#| 040 %a KROSNO 005 %c KROSNO 005 %e PNN %d KROSNO 005 090 %r 2018 %d 1 1001 %a Żernik, Klaudia. 24510%a Odkrywanie sensu współpracy nauczyciela z rodzicami dzieci specyficznych potrzeb w klasach I-III / %c Klaudia Żernik. 380 %a Artykuły 650 9%a Współdziałanie %x nauczanie początkowe 650 9%a Nauczyciele %x a rodzice 7001#%a Magda-Adamowicz, Marzenna. %e Redakcja 7001#%a Żernik, Klaudia. %e Redakcja 7730#%i // %t (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej : inny w ławce szkolnej. T. 2 %d Toruń : " Adam Marszałek ", 2018 %g S. 177-198 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852901508342 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |