Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOGRAFIA M21 Proszę wybrać bazę Bibliografii M21
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Etykiety WWW
Etykiety - wersja skrócona
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE: Żernik, Klaudia.
TYTUŁ: Odkrywanie sensu współpracy nauczyciela z rodzicami dzieci specyficznych potrzeb w klasach I-III / Klaudia Żernik.
CYTATA WYDAW.: // (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej : inny w ławce szkolnej. T. 2 Toruń : " Adam Marszałek ", 2018 S. 177-198.
HASŁO PRZEDM.: Współdziałanie - nauczanie początkowe
Nauczyciele - a rodzice
WSPÓŁTW.: Magda-Adamowicz, Marzenna. Redakcja
Żernik, Klaudia. Redakcja
HASŁO GŁÓWNE: Żernik, Klaudia.
TYTUŁ: Odkrywanie sensu współpracy nauczyciela z rodzicami dzieci specyficznych potrzeb w klasach I-III / Klaudia Żernik.
WSPÓŁTW.: Magda-Adamowicz, Marzenna. Redakcja
Żernik, Klaudia. Redakcja
CYTATA WYDAW.:// (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej : inny w ławce szkolnej. T. 2 Toruń : " Adam Marszałek ", 2018 S. 177-198
Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem:
LDR 01094caa#a2200217###4500
001 0852901508342
003 KROSNO 005
005 20201015002816.5
008 181123s2018####pl#|||||#||||#|0|#||pol#|
040 %a KROSNO 005 %c KROSNO 005 %e PNN %d KROSNO 005
090 %r 2018 %d 1
1001 %a Żernik, Klaudia.
24510%a Odkrywanie sensu współpracy nauczyciela z rodzicami dzieci specyficznych potrzeb w klasach I-III / %c Klaudia Żernik.
380 %a Artykuły
650 9%a Współdziałanie %x nauczanie początkowe
650 9%a Nauczyciele %x a rodzice
7001#%a Magda-Adamowicz, Marzenna. %e Redakcja
7001#%a Żernik, Klaudia. %e Redakcja
7730#%i // %t (Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej : inny w ławce szkolnej. T. 2 %d Toruń : " Adam Marszałek ", 2018 %g S. 177-198
8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0852901508342 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC