Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX Przypomnij hasło | | |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
  | HASŁO GŁÓWNE: Zielińska, Aleksandra TYTUŁ: Jak wprowadzić rodzica do terapii dziecka podczas pracy zdalnej? / Aleksandra Zielińska. ADRES WYDAW.: 2021. CYTATA WYDAW.: // Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych 2021, nr 17, s. 52-57. HASŁO PRZEDM.: COVID-19 Dziecko autystyczne Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną Nauczanie na odległość Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim Osoby z niepełnosprawnością Praca zdalna Rodzice Szkoły Współdziałanie Autyzm Artykuł z czasopisma pedagogicznego Case study (studium przypadku) HASŁO GŁÓWNE: Zielińska, Aleksandra TYTUŁ: Jak wprowadzić rodzica do terapii dziecka podczas pracy zdalnej? / Aleksandra Zielińska. ADRES WYDAW.: 2021. CYTATA WYDAW.:// Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych 2021, nr 17, s. 52-57 Można sprawdzić dostępność pozycji pod linkiem: Zasób biblioteczny w katalogu OPAC KROSNO Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów LDR 02190caa#a2200469###4500 001 0853201735922 003 KROSNO 005 005 20210715200218.1 008 210312s2021####pl############000#0#pol#d 035 %a PPBP21001059 040 %a Pozn PBP/JB %c Pozn PBP/JB %d Pozn PBP/JB %e PNN %d KROSNO 005 %d RZESZ 001 046 %k 2021 090 %r 2021 %d 1 1001 %a Zielińska, Aleksandra %e Autor 24510%a Jak wprowadzić rodzica do terapii dziecka podczas pracy zdalnej? / %c Aleksandra Zielińska. 260 %c 2021. 336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent 337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia 338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier 380 %a Artykuły 380 %a Publikacje fachowe 3881 %a 2001- 504 %a Bibliografia na stronie 57. 650 9%a COVID-19 %2 DBN 650 9%a Dziecko autystyczne 650 9%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną 650 9%a Nauczanie na odległość %2 DBN 650 9%a Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim 650 9%a Osoby z niepełnosprawnością %2 DBN 650 9%a Praca zdalna 650 9%a Rodzice %2 DBN 650 9%a Szkoły %2 DBN 650 9%a Współdziałanie %2 DBN 650 9%a Autyzm 655#9%a Artykuł z czasopisma pedagogicznego %2 DBN 655#9%a Case study (studium przypadku) %2 DBN 658 %a Edukacja i pedagogika 7730#%i // %t Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych %g 2021, nr 17, s. 52-57 %x 2545-1006 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=0853201735922 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0853001527029?bID=87 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC KROSNO %9 Zasób 8564#%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0853001527029?bID=88 %z Zasób biblioteczny w katalogu OPAC WWW Rzeszów %9 Zasób
|