Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opis i analiza przypadku rozpoznawania i rozwiązywania problemu edukacyjnego, wychowawczego, strukturalno-systemowego (programowego, organizacyjnego) : teoria i praktyka z przykładami ze szkoły podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej : dodatkowe wymagania kwalifikacyjne dla nauczyciela mianowanego ubiegającego się o awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego

Tytuł:
Opis i analiza przypadku rozpoznawania i rozwiązywania problemu edukacyjnego, wychowawczego, strukturalno-systemowego (programowego, organizacyjnego) : teoria i praktyka z przykładami ze szkoły podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej : dodatkowe wymagania kwalifikacyjne dla nauczyciela mianowanego ubiegającego się o awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego
Temat:
Nauczyciel dyplomowany
Nauczyciele - szkolenie - badanie - Polska - od 1989 r.
Nauczyciele - awans zawodowy - Polska - od 1989 r.
Rok wydania:
2001
Wydawca:
Toruń : "Bea-Bleja"
ISBN:
838730395X
Opis fizyczny:
69 s. : rys. ; 21 cm
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01403cam|a2200265#i#4500
001 0851900461610
003 RZESZ 001
005 20200215062839.1
008 080624s2001####pl#|||||#||||||||#||pol#|
020 %a 838730395X
035 %a IDWydania21409
040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN
080 %a 37.091.2-057.16
245 0 0 %a Opis i analiza przypadku rozpoznawania i rozwiązywania problemu edukacyjnego, wychowawczego, strukturalno-systemowego (programowego, organizacyjnego) : %b teoria i praktyka z przykładami ze szkoły podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej : dodatkowe wymagania kwalifikacyjne dla nauczyciela mianowanego ubiegającego się o awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego / %c pod red. Henryka Składanowskiego.
260 %a Toruń : %b "Bea-Bleja", %c 2001.
300 %a 69 s. : %b rys. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
650 9 %a Nauczyciel dyplomowany
650 9 %a Nauczyciele %x szkolenie %x badanie %z Polska %y od 1989 r.
650 9 %a Nauczyciele %x awans zawodowy %z Polska %y od 1989 r.
700 1 # %a Składanowski, Henryk. %e Redakcja
856 4 0 %u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900461610 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-87303-95-X
990 %a #PP - literatura psychologiczno-pedagogiczna

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka Przemyśl
Nr inwentarza:
GL 41814
Lokalizacja:
Lubaczów
Sygnatura:
WL 41814 WL
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Biblioteka:
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Rzeszowie
Nr inwentarza:
Ł.Ks 31692
Lokalizacja:
Łańcut
Sygnatura:
BŁWyp 31692 BŁWyp
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr inwentarza:
G 82297
Lokalizacja:
Tarnobrzeg
Sygnatura:
TG 82297 TG
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr inwentarza:
G 82298
Lokalizacja:
Tarnobrzeg
Sygnatura:
TG 82298 TG
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr inwentarza:
SB 2790
Lokalizacja:
Stal.Wola
Sygnatura:
SB 2790 SB
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr inwentarza:
NG 48800
Lokalizacja:
Nisko
Sygnatura:
NG 48800 NG
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny
Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr inwentarza:
NG 48706
Lokalizacja:
Nisko
Sygnatura:
NG 48706 NG
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies