Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogiczna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu

LDR 01086nam|a2200289#i#4500
001 0851900465672
003 RZESZ 001
005 20180521205956.1
008 080624s1995####pl#|||||#||||||||#||pol#|
020 %a 8386229837
035 %a IDWydania1441
040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN
080 %a 372.4|:376|:37.012
100 1 %a Górniewicz, Ewa %d (1959- ).
245 1 0 %a Pedagogiczna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu / %c Ewa Górniewicz.
250 %a Wyd. 2 popr.
260 %a Toruń : %b Adam Marszałek, %c 1995.
300 %a 74 s. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 56-58.
650 9 %a Czytanie %x nauczanie %x metody
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia %x diagnostyka %x metody
650 9 %a Pisanie %x nauczanie %x metody
856 4 0 %u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900465672 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-86229-83-7
980 %a 372.4|:376|:37.012
990 %a #PP - literatura psychologiczno-pedagogiczna

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr Inwentarza :
NG 43677
Lokalizacja :
Nisko
Sygnatura :
NG 43677
Położenie :
NG
Biblioteka :
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr Inwentarza :
G 76120
Lokalizacja :
Tarnobrzeg
Sygnatura :
TG 76120
Położenie :
TG

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Biblioteka :
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr Inwentarza :
G 76119
Lokalizacja :
Tarnobrzeg
Sygnatura :
TCz 76119
Położenie :
TCz

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies