Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Socjopedagogiczne uwarunkowania procesów identyfikowania oraz rozwoju zdolności uczniów w szkole

Tytuł :
Socjopedagogiczne uwarunkowania procesów identyfikowania oraz rozwoju zdolności uczniów w szkole
Autorzy :
Giza, Teresa
Temat :
Zdolności
Dziecko zdolne - nauczanie
Dziecko zdolne - socjologia
Rok wydania :
2006
Wydawca :
Kielce : Akademia Świętokrzyska
ISBN :
8371332955
Opis fizyczny :
359 s. : il. ; 24 cm
Książka

LDR 01071nam|a2200289#i#4500
001 0851900499959
003 RZESZ 001
005 20180521212449.6
008 080625s0006####pl#|||||#||||||||#||pol#|
020 %a 8371332955
035 %a IDWydania127253
040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN
080 %a 159.928:37.091.2:37.091.3
091 %b Książka
100 1 %a Giza, Teresa.
245 1 0 %a Socjopedagogiczne uwarunkowania procesów identyfikowania oraz rozwoju zdolności uczniów w szkole / %c Teresa Giza.
260 %a Kielce : %b Akademia Świętokrzyska, %c 2006.
300 %a 359 s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 339-354.
650 9 %a Zdolności
650 9 %a Dziecko zdolne %x nauczanie
650 9 %a Dziecko zdolne %x socjologia
856 4 0 %u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900499959 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7133-295-5
980 %a 159.928:37.091.2:37.091.3
990 %a #PP - literatura psychologiczno-pedagogiczna

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!


Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka :
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr Inwentarza :
SG 49409
Lokalizacja :
Stal.Wola
Sygnatura :
SG 49409
Położenie :
SG

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies