Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane obszary diagnozowania pedagogicznego

Tytuł:
Wybrane obszary diagnozowania pedagogicznego
Autorzy:
Jarosz, Ewa
Temat:
Diagnoza pedagogiczna
Rok wydania:
2001
Wydawca:
Katowice : Uniwersytet Śląski
ISBN:
832261053X
Seria:
Skrypty Uniwersytetu Śląskiego, 0239-6432 ; nr 574
Opis fizyczny:
114, [2] s. ; 24 cm
Gatunek / Forma:
Książki
Podręczniki akademickie
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01183cam|a2200301#i#4500
001 0851900528015
003 RZESZ 001
005 20200216025417.4
008 080626s2001####pl#|||||#||||||||#||pol#|
020 %a 832261053X
035 %a IDWydania20586
040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN
080 %a 37.018(075.8)
100 1 %a Jarosz, Ewa.
245 1 0 %a Wybrane obszary diagnozowania pedagogicznego / %c Ewa Jarosz.
260 %a Katowice : %b Uniwersytet Śląski, %c 2001.
300 %a 114, [2] s. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Skrypty Uniwersytetu Śląskiego, %x 0239-6432 ; %v nr 574
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
655 9 %a Podręczniki akademickie
830 0 %a Skrypty Uniwersytetu Śląskiego %x 0239-6432 %v nr 574
856 4 0 %u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0851900528015 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-226-1053-X
980 %a 37.018(075.8)
990 %a #PP - literatura psychologiczno-pedagogiczna

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr inwentarza:
G 82323
Lokalizacja:
Tarnobrzeg
Sygnatura:
TCz 82323 TCz
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies