Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Writing

Tytuł:
Writing
Autorzy:
Hedge, Tricia
Temat:
Sztuka pisania - nauczanie
Nauczanie
Stylistyka
Literaturoznawstwo
Rok wydania:
1997
Wydawca:
Oxford : Oxford University Press
ISBN:
0194370984
Seria:
Resource Books for Teachers
Opis fizyczny:
168 s. : il. ; 25 cm
Gatunek / Forma:
Książki
Podręcznik
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01392cam#a2200349#i#4500
001 0852300873778
003 TBRZEG 002
005 20210901211749.4
008 120328s1997####xxk||||g#||||||||#||eng#|
020 %a 0194370984
040 %a TBRZEG 002 %c TBRZEG 002 %e PNN %d TBRZEG 002 %d TBRZEG 002 %d TBRZEG 002
080 %a 37.016:811.111:811.111'38](07)
091 %b Książka
100 1 %a Hedge, Tricia.
245 1 0 %a Writing / %c Tricia Hedge.
250 %a 9 impr.
260 %a Oxford : %b Oxford University Press, %c 1997.
300 %a 168 s. : %b il. ; %c 25 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Resource Books for Teachers
504 %a Bibliogr. s. 165-168.
650 9 %a Sztuka pisania %x nauczanie
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Stylistyka
655 9 %a Podręcznik
658 %a Literaturoznawstwo
830 0 %a Resource Books for Teachers
856 4 # %u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0852300873778 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 0-19-437098-4
981 1 %a 37.016:811.111:811.111'38](07)
990 %a #PP - literatura psychologiczno-pedagogiczna

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr inwentarza:
G 101663
Lokalizacja:
Tarnobrzeg
Sygnatura:
TG 101663 TG
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies