Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problemnoe izučenie literaturnogo proizvedeniâ v škole

Tytuł:
Problemnoe izučenie literaturnogo proizvedeniâ v škole
Autorzy:
Marancman, Vladimir Georgievic
Čirkovskaă, Tamara Vasilevna
Temat:
Metoda problemowa
Literatura rosyjska
Nauczanie
Historia
Literaturoznawstwo
Rok wydania:
1977
Wydawca:
Moskva : "Prosvesenie"
Opis fizyczny:
206, [1] s. ; 22 cm
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01059nam#a2200277#i#4500
001 0852501211258
003 RZESZ 001
005 20231201200803.5
008 140109s1977####ru#||||g#||||||||#||rus#d
040 %a RZESZ 001 %c RZESZ 001 %e PNN
080 # %a 37.091.33:37.016:82
100 1 %a Marancman, Vladimir Georgievic.
245 1 0 %a Problemnoe izučenie literaturnogo proizvedeniâ v škole / %c V. G. Marancman, T. V. Čirkovskaâ.
260 %a Moskva : %b "Prosvesenie", %c 1977.
300 %a 206, [1] s. ; %c 22 cm.
380 %a Książki
650 9 %a Metoda problemowa
650 9 %a Literatura rosyjska
650 9 %a Nauczanie
658 %a Historia
658 %a Literaturoznawstwo
700 1 # %a Čirkovskaă, Tamara Vasilevna.
856 4 # %u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0852501211258 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 37.091.33:37.016:82
990 %a #PP - literatura psychologiczno-pedagogiczna

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Rzeszowie
Nr inwentarza:
Ks 171955
Lokalizacja:
Rzeszów
Sygnatura:
WypRz 171955 WypRz
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies