Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A framework for task-based learning

Tytuł:
A framework for task-based learning
Autorzy:
Willis, Jane (1944- )
Temat:
Nauczanie
Metody nauczania
Rok wydania:
2005
Wydawca:
Harlow : Longman
ISBN:
0582259738
Seria:
Longman Handbooks for Language Teachers
Opis fizyczny:
VI, 183 s. : il. ; 25 cm
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki dla nauczycieli
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01271cam#a2200313#i#4500
001 0852601298698
003 TBRZEG 002
005 20200217222658.0
008 150123s2005####xxk||||g#||||||||#||eng#d
020 %a 0582259738
040 %a TBRZEG 002 %c TBRZEG 002 %e PNN %d TBRZEG 002 %d TBRZEG 002 %d TBRZEG 002 %d TBRZEG 002
080 # %a 37.016:811.111(07)
091 %b Książka
100 1 %a Willis, Jane %d (1944- ).
245 1 2 %a A framework for task-based learning / %c Jane Willis.
250 %a 9th impr.
260 %a Harlow : %b Longman, %c 2005.
300 %a VI, 183 s. : %b il. ; %c 25 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Longman Handbooks for Language Teachers
504 %a Indeks.
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Metody nauczania
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli
830 0 %a Longman Handbooks for Language Teachers
856 4 # %u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0852601298698 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 0-582-25973-8
990 %a #PP - literatura psychologiczno-pedagogiczna

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr inwentarza:
G 106464
Lokalizacja:
Tarnobrzeg
Sygnatura:
TG 106464 TG
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies