Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczę się rozumieć innych : patrzenie i wskazywanie

Tytuł:
Uczę się rozumieć innych : patrzenie i wskazywanie
Autorzy:
Blok, Beata
Temat:
Spostrzeganie - nauczanie
Dzieci
Rozwój psychofizyczny dziecka
Rok wydania:
2015
Wydawca:
Gdańsk : "Harmonia"
ISBN:
9788371346125
Opis fizyczny:
161, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm
Gatunek / Forma:
Książki
Poradnik
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01240cam#a2200313#i#4500
001 0852801433692
003 TBRZEG 002
005 20210622200220.6
008 170209s2015####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371346125
040 %a TBRZEG 002 %c TBRZEG 002 %e PNN %d TBRZEG 002 %d PRZEM 006
080 # %a 159.942:159.922.7
091 %b Książka
245 0 0 %a Uczę się rozumieć innych : %b patrzenie i wskazywanie / %c Beata Blok [i in.].
250 %a Wyd. 2.
260 # %a Gdańsk : %b "Harmonia", %c 2015.
300 %a 161, [1] s. : %b il. kolor. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. [162].
650 9 %a Spostrzeganie %x nauczanie
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
655 9 %a Poradnik
700 1 # %a Blok, Beata.
856 4 # %u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0852801433692 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-612-5
980 %a 159.942:159.922.7
990 %a #PP - literatura psychologiczno-pedagogiczna

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna Tarnobrzeg
Nr inwentarza:
SG 61006
Lokalizacja:
Stal.Wola
Sygnatura:
SG 61006 SG
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies