LDR |
|
|
03277cam#a2200673#ic4500 |
001 |
|
|
0853001549322 |
003 |
|
|
RZESZ 001 |
005 |
|
|
20200421200115.2 |
008 |
|
|
190107s2017####pl#a###f#####|000#0#pol#c |
020 |
|
|
%a 9788365967466 %q część 1 |
020 |
|
|
%a 9788365967473 %q zestaw 1 |
020 |
|
|
%a 9788365967510 %q zeszyt 4 |
035 |
|
|
%a (SIEDL 004)0843001471694 |
040 |
|
|
%a GD 101/BS %b pol %e PNN %c GD 101/BS %d GD U/Doros %d SIEDL 004 %d RZESZ 001 |
046 |
|
|
%k 2017 |
100 |
1 |
|
%a Kowalska, Joanna %c (oświata). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Myślenie naukowe uczniów w edukacji przyrodniczej : %b sposoby rozwijania kompetencji ekonomicznych dzieci młodszych w edukacji przyrodniczej. %n Z. 4 / %c Joanna Kowalska. |
246 |
3 |
0 |
%a Sposoby rozwijania kompetencji ekonomicznych dzieci młodszych w edukacji przyrodniczej |
246 |
1 |
3 |
%a Kształcenie myślenia naukowego uczniów w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej |
260 |
# |
|
%a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2017. |
300 |
|
|
%a 27 stron : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły ponadpodstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 4. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Przedmioty Przyrodnicze. Zestawy materiałów ; %v cz. 1, zestaw 1 |
500 |
|
|
%a Oprawa skoroszytowa. |
500 |
|
|
%a Na okładce: Style i strategie uczenia się ; Trening strategiczny - dla kogo/po co/kiedy/jak ; Metody i narzedzia wspierające rozwijanie postaw autonomicznych w uczeniu się ; Praca w grupach i parach jako jeden ze sposobów zwiększenia autonomii uczniów. |
500 |
|
|
%a Opis na podstawie okładki. |
500 |
|
|
%a Na stronie redakcyjnej przy ISBN zeszytu 4 tytuł: Kształcenie myślenia naukowego uczniów w ponadpodstawowej edukacji przyrodniczej. |
504 |
|
|
%a Bibliografia na stronie 26. |
506 |
# |
|
%a Publikacja jest rozpowszechniana na zasadach wolnej licencji Creative Commons - Użycie niekomercyjne 3.0 Polska (CC-BY-NC). |
536 |
|
|
%a Publikacja współfinansowana ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego |
650 |
|
9 |
%a Kompetencje kluczowe |
650 |
|
9 |
%a Metody aktywizujące (pedagogika) |
650 |
|
9 |
%a Metody nauczania |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka |
650 |
|
9 |
%a Ochrona środowiska |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
655 |
|
9 |
%a Scenariusz zajęć |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Ochrona środowiska |
710 |
2 |
# |
%a Ośrodek Rozwoju Edukacji. %4 pbl |
830 |
|
0 |
%a Przedmioty Przyrodnicze: Zestawy Materiałów - Ośrodek Rozwoju Edukacji %v cz. 1, zestaw 1 |
856 |
4 |
# |
%u https://opac.pbw.org.pl/integro/site/recorddetail/0853001549322 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65967-51-0 %q zeszyt 4 |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65967-46-6 %q część 1 |
920 |
|
|
%a ISBN 978-83-65967-47-3 %q zestaw 1 |
990 |
|
|
%a #PP - literatura psychologiczno-pedagogiczna |