Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowe zarządzanie szkołą - szansa na reformę polskiej oświaty?

Tytuł:
Marketingowe zarządzanie szkołą - szansa na reformę polskiej oświaty?
Autorzy:
Fazlagić, Amir Jan (1971- ).
Tematy:
Szkolnictwo zarządzanie
Data publikacji:
2007
Język:
polski
Powiązania:
Edukacja i Dialog 2007, nr 8, s. 14-15
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies