Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O sposobie działania nauczyciela w trakcie lekcji : przekaz czy konstruowanie podzielanego rozumienia materiału?

Tytuł:
O sposobie działania nauczyciela w trakcie lekcji : przekaz czy konstruowanie podzielanego rozumienia materiału?
Autorzy:
Dernowska, Urszula.
Data publikacji:
2006
Język:
polski
Powiązania:
Ruch Pedagogiczny 2006, nr 3/4, s. 41-54
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies