Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie płci w procesie nauki czytania

Tytuł:
Znaczenie płci w procesie nauki czytania
Autorzy:
Sochacka, Krystyna.
Tematy:
Płeć
Czytanie
Psychologia
Nauka czytania
Data publikacji:
2008
Język:
polski
Powiązania:
W: Rodzinne, edukacyjne i psychologiczne wyznaczniki rozwoju Kraków : "Impuls", 2008 S. 175-180, bibliogr.
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies