Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Poznawcze i metapoznawcze strategie uczenia się - w kierunku uczenia się samoregulowanego

Tytuł:
Poznawcze i metapoznawcze strategie uczenia się - w kierunku uczenia się samoregulowanego
Autorzy:
Kolber, Magdalena.
Tematy:
Uczenie się
Data publikacji:
2008
Język:
polski
Powiązania:
W: Rozwijanie zdolności uczenia się : wybrane konteksty i problemy Bydgoszcz : Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, 2008 S. 149-157, bibliogr.
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies