Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mentoring formalny jako narzędzie rozwijania synergii w środowisku szkolnym

Tytuł:
Mentoring formalny jako narzędzie rozwijania synergii w środowisku szkolnym
Autorzy:
Czerka-Fortuna, Eliza (1977- ).
Tematy:
Nauczanie metody 21 w.
Mentoring
Data publikacji:
2011
Język:
polski
Powiązania:
Edukacja i Dialog 2011, nr 11/12, s. 45-47, bibliogr.
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies