Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Istota diagnozowania uczniów rozpoczynających szkolną edukację. Praca z dzieckiem szczególnie uzdolnionym

Tytuł:
Istota diagnozowania uczniów rozpoczynających szkolną edukację. Praca z dzieckiem szczególnie uzdolnionym
Autorzy:
Feliniak, Aleksandra.
Tematy:
Diagnoza pedagogiczna
Uczniowie klas początkowych
Dziecko zdolne
Nauczanie
Data publikacji:
2009
Język:
polski
Powiązania:
W: Nauczyciel wczesnej edukacji w kontekście zmian edukacyjnych Łódź : Uniwersytet Łódzki, 2009 S. 379-385
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies