Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy coaching może stać się narzędziem dotarcia do potencjału ucznia?

Tytuł:
Czy coaching może stać się narzędziem dotarcia do potencjału ucznia?
Autorzy:
Wąsowska, Jagoda.
Kosiarek, Teresa.
Tematy:
Mentoring
Uczniowie
Data publikacji:
2008
Język:
polski
Powiązania:
Trendy : uczenie się w XXI wieku 2008, nr 4, s. 9-12
http://www.bc.ore.edu.pl/dlibra/doccontent?id=84&dirids=1
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies