Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nieobecna praktyka - o wykorzystaniu strategii rozwijających krytyczną refleksję w edukacji wczesnoszkolnej

Tytuł:
Nieobecna praktyka - o wykorzystaniu strategii rozwijających krytyczną refleksję w edukacji wczesnoszkolnej
Autorzy:
Czaja-Chudyba, Iwona (pedagogika).
Tematy:
Nauczanie początkowe metody
Data publikacji:
2010
Język:
polski
Powiązania:
W: Edukacja małego dziecka. T. 3, Nowe konteksty, poglądy i doświadczenia : praca zbiorowa Bielsko-Biała ; Kraków : "Impuls", 2010 S. 29-41, bibliogr.
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Edukacja małego dziecka : praca zbiorowa. T. 3, Nowe konteksty, poglądy i doświadczenia / pod red. Ewy Ogrodzkiej-Mazur [i in.].

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies