Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Paradygmat edukacji zintegrowanej - jego odczytywanie w teorii i praktyce

Tytuł:
Paradygmat edukacji zintegrowanej - jego odczytywanie w teorii i praktyce
Autorzy:
Sowińska, Halina (1939- ).
Tematy:
Nauczanie zintegrowane
Data publikacji:
2011
Język:
polski
Powiązania:
W: System integralny w edukacji dziecka Warszawa : Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP, 2011 S. 15-23
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
System integralny w edukacji dziecka : konteksty i konsekwencje zmian : praca zbiorowa / pod red. Heleny Siwek i Małgorzaty Bereźnickiej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies