Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Być dla ucznia

Tytuł:
Być dla ucznia
Autorzy:
Kucharska, Magdalena.
Dzigoński, Jarosław.
Współwytwórcy:
Sekułowicz, Kamila. Rozm.
Tematy:
Rozmowa
Mentoring
Nauczyciele
Uczniowie
Nauczyciele a uczniowie Polska 21 w.
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Powiązania:
Głos Pedagogiczny 2013, nr 9, s. 7-10 1899-6760
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wpływ pracy metodą tutoringu na relacje uczeń-nauczyciel.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies