Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inteligencja i status społeczno-ekonomiczny a trafność wskaźników edukacyjnej wartości dodanej

Tytuł:
Inteligencja i status społeczno-ekonomiczny a trafność wskaźników edukacyjnej wartości dodanej
Autorzy:
Karwowski, Maciej (psychologia).
Tematy:
Edukacyjna wartość dodana
Efektywność nauczania
Szkoły ponadgimnazjalne
Uczniowie
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Powiązania:
W: Ścieżki rozwoju edukacyjnego młodzieży - szkoły pogimnazjalne : trafność wskaźników edukacyjnej wartości dodanej dla szkół maturalnych Warszawa : Wydawnictwo Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, 2013 S.125-159
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies