Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych : między uprzedmiotowieniem a podmiotowością - recenzja

Tytuł:
Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych : między uprzedmiotowieniem a podmiotowością - recenzja
Autorzy:
Suświłło, Małgorzata.
Tematy:
Nauczanie początkowe
Personalizm
Recenzje
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Powiązania:
Chowanna T. 2 (2013), s. 351-358
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Zawiera rec. książki : Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych : między uprzedmiotowieniem a podmiotowością / Józefa Bałachowicz ; Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie. - Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP, 2009.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies