Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Specyficzne trudności w nabywaniu umiejętności szkolnych i ich podłoże neuropsychologiczne

Tytuł:
Specyficzne trudności w nabywaniu umiejętności szkolnych i ich podłoże neuropsychologiczne
Autorzy:
Fawcett, Angela J.
Tematy:
Psychologia nauczania
Dyskalkulia
Matematyka (przedmiot szkolny)
Dysleksja i dysgrafia
Neuropsychologia dziecięca
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Powiązania:
Dysleksja 2013, nr 3, s. 5-13
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies