Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudności w tworzeniu przez początkujących badaczy koncepcji empirycznych badań pedagogicznych

Tytuł:
Trudności w tworzeniu przez początkujących badaczy koncepcji empirycznych badań pedagogicznych
Autorzy:
Malenda, Anna.
Tematy:
Pedagogika
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Powiązania:
W: Praktyka badań pedagogicznych Kraków : "Impuls", 2013 S. 109-124
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies