Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wspomaganie zaburzonej zdolności komunikacyjnej dziecka metodą symultaniczno-sekwencyjną : studium przypadku

Tytuł:
Wspomaganie zaburzonej zdolności komunikacyjnej dziecka metodą symultaniczno-sekwencyjną : studium przypadku
Autorzy:
Ochman, Agnieszka.
Współwytwórcy:
Kornaś, Dorota. Redakcja
Baran, Jolanta. Redakcja
Cierpiałowska, Tamara. Redakcja
Tematy:
Psychologia
Dziecko w wieku poniemowlęcym
Rozwój psychofizyczny dziecka
Zaburzenia mowy
Logopedia
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Powiązania:
W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 2.2 Kraków : "Impuls" : Uniwersytet Pedagogiczny, 2013 S. 159-173
Dostawca treści:
Bibliografia PBW
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies